Chyba każdy z nas widzi jak bardzo w ostatnim czasie zmienił się świat zakupów.

W jak prosty sposób firmy skłaniają nas do tego by kupować właśnie u nich lub do jeszcze skuteczniejszej pracy na ich rzecz.

Zmienił się = zdziecinniał?

Można obruszyć się na to słowo, zwłaszcza  gdy użyliśmy go w takim miejscu, ale jak inaczej określić fenomen grywalizacji, którego z powodzeniem używają dziś wielkie sieci handlowe i inni popularni producenci?

Ilu z nas/ naszych znajomych mając do wyboru kilka sieci handlowych kupuje akurat w tej gdzie za określoną ilość wydanych pieniędzy mogą otrzymać maskotkę wartą kilkanaście czy kilkadziesiąt razy mniej niż gdy kupić ją w zwykłym sklepie z zabawkami?

Chyba każdy z nas tankując samochód odbija się przy kasie kartą do zbierania punktów.

No właśnie…

Dlaczego dziś w prawie każdej dużej sieci „wciskają” nam kartę na punkty lub aplikację?

Zbieramy punkty, kapsle, maskotki tak jak kiedyś zbieraliśmy naklejki, karteczki i wiele innych rzeczy mając przecież przy tym wielką frajdę!

Dziś coraz więcej firm rozumie, że grywalizacja się opłaca.

My również. Dlatego Członkowie Jeleniogórskiego Klubu Biznesu zagrają w grę.

Każdy z jej etapów trwać będzie miesiąc. 

Klubowicze będą oceniani za:

* Rekomendacje członka Klubu

* Zawarcie umowy wewnątrzklubowej

Wszystko to ważyć będzie 1 pkt. Po miesiącu ten, który zbierze ich najwięcej otrzyma nagrody.

Pamiątkową statuetkę od firmy Botoro oraz film reklamowy od innego z klubowiczów!

Ruszamy od 15.09.2020 – Kiedy to spotkamy się w Otwartej Papierni.

Kończymy w dniu październikowego spotkania. I tak dalej…

czym jest grywalizacja? Może i powinniśmy od tego zacząć 😉

Definicja pochodzi ze strony pracuj.pl

Grywalizacja w biznesie jest bardzo przydatna w procesie zarządzania pracownikami. Celem metody jest w dużej mierze zaangażowanie pracowników w ich codzienne obowiązki. Zdobywanie punktów za ciekawe projekty, nagradzanie najlepszych wyników na przykład premią lub przewodzeniem grupie przez tydzień, sprawiają, że z większą ochotą i efektywnością podchodzi się nawet do nudnej, biurowej pracy.

Czy faktycznie zastosowanie gry polegającej na nagradzaniu najwyższej ilości zdobytych punktów przełoży się na większe zaangażowanie członków, rozwój Klubu a sama grywalizacja trafi do ich firm?

Sprawdzimy w najbliższych tygodniach.