Chyba każdy z nas widzi jak bardzo w ostatnim czasie zmienił się świat zakupów.
W jak prosty sposób firmy skłaniają nas do tego by kupować właśnie u nich lub do jeszcze skuteczniejszej pracy na ich rzecz.
Zmienił się = zdziecinniał?
Można obruszyć się na to słowo, zwłaszcza gdy użyliśmy go w takim miejscu, ale jak inaczej określić fenomen grywalizacji, którego z powodzeniem używają dziś wielkie sieci handlowe i inni popularni producenci?
Ilu z nas/ naszych znajomych mając do wyboru kilka sieci handlowych kupuje akurat w tej gdzie za określoną ilość wydanych pieniędzy mogą otrzymać maskotkę wartą kilkanaście czy kilkadziesiąt razy mniej niż gdy kupić ją w zwykłym sklepie z zabawkami?
Chyba każdy z nas tankując samochód odbija się przy kasie kartą do zbierania punktów.
No właśnie…
Dlaczego dziś w prawie każdej dużej sieci „wciskają” nam kartę na punkty lub aplikację?
Zbieramy punkty, kapsle, maskotki tak jak kiedyś zbieraliśmy naklejki, karteczki i wiele innych rzeczy mając przecież przy tym wielką frajdę!
Dziś coraz więcej firm rozumie, że grywalizacja się opłaca.
My również. Dlatego Członkowie Jeleniogórskiego Klubu Biznesu zagrają w grę.
Każdy z jej etapów trwać będzie miesiąc.
Klubowicze będą oceniani za:
* Rekomendacje członka Klubu
* Zawarcie umowy wewnątrzklubowej
Wszystko to ważyć będzie 1 pkt. Po miesiącu ten, który zbierze ich najwięcej otrzyma nagrody.
Pamiątkową statuetkę od firmy Botoro oraz film reklamowy od innego z klubowiczów!
Ruszamy od 15.09.2020 – Kiedy to spotkamy się w Otwartej Papierni.
Kończymy w dniu październikowego spotkania. I tak dalej…
czym jest grywalizacja? Może i powinniśmy od tego zacząć 😉
Definicja pochodzi ze strony pracuj.pl
Grywalizacja w biznesie jest bardzo przydatna w procesie zarządzania pracownikami. Celem metody jest w dużej mierze zaangażowanie pracowników w ich codzienne obowiązki. Zdobywanie punktów za ciekawe projekty, nagradzanie najlepszych wyników na przykład premią lub przewodzeniem grupie przez tydzień, sprawiają, że z większą ochotą i efektywnością podchodzi się nawet do nudnej, biurowej pracy.
Czy faktycznie zastosowanie gry polegającej na nagradzaniu najwyższej ilości zdobytych punktów przełoży się na większe zaangażowanie członków, rozwój Klubu a sama grywalizacja trafi do ich firm?
Sprawdzimy w najbliższych tygodniach.