Blisko 50 firm wzięło udział w „Pałacowym Tournee” czyli otwartych spotkaniach Jeleniogórskiego Klubu Biznesu organizowanych w kwietniu i maju. Doskonałe warunki, jakie stworzyli nam gospodarze obiektów z Wojanowa i Jeleniej Góry godne były największych tego typu wydarzeń. Nie dziwi więc, że w ich trakcie, poruszono wiele ważnych z punktu widzenia przedsiębiorców tematów, zawiązano liczne znajomości biznesowe i podjęto się organizacji ciekawych wydarzeń. W szeregi JKB oficjalnie wstąpiły kolejne trzy firmy, a z pozostałymi prowadzone są mniej lub bardziej zaawansowane rozmowy.
(Podczas spotkania w Pałacu Paulinum Klubowicze pracowali w grupach. Ich zadaniem było określenie sieci wzajemnych korzyści jakie świadczyć sobie mogą firmy z kompletnie różnych branż).
Tematem przewodnim był jednak monitoring sieci. Rozmawialiśmy o najnowszych narzędziach, które dość drogie w pojedynczym wykorzystaniu w ujęciu grupowym stają się ogólnodostępne, a także o tym jak spośród członków grupy i ich pracowników wydobyć ambasadorów naszej marki.
Analizując ostatnie spotkania oraz pierwsze, blisko pół roku funkcjonowania JKB widzimy dziś, że pierwszy cel został osiągnięty. Jeleniogórski Klub Biznesu ma już szkielet składający się z około 30 firm, regularnie uczestniczących w jego codziennym funkcjonowaniu. Przedsiębiorców, którzy stale się kontaktują, współpracują i wspólnie promują ideę JKB wśród swoich kontrahentów i na odwrót polecając ich podczas cyklu spotkań pozostałym członkom Klubu.
Istotnym dla rozwoju sieci kontaktów będzie fakt, że w kolejce czeka następne kilkanaście firm, które w najbliższym czasie powinny wstąpić w szergi Jeleniogórskiego Klubu Biznesu. W tym m.in. przedsiębiorcy z Wrocławia.
Skoro pierwszy krok został postawiony, a jego wykonawca stoi pewnie i stabilnie, nadszedł czas by pójść naprzód. Dlatego zmianie ulegnie kształt i częstotliwość najbliższych spotkań. Zbliżające się wydarzenia przyjmą bardziej produktowy charakter. W działalności Klubu pojawi się CSR, a szybkości nabiorą przygotowania wspólnych wydarzeń i materiałów promocyjnych.
9 czerwca spotkamy się podczas Dnia Dziecka organizowanego w Pałacu Wojanów. Wydarzenie realizowane przez „Moja Fundacja” we współpracy z Leroy Merlin i pozostałymi członkami Klubu kierowane jest głównie do podopiecznych, aż pięciu okolicznych domów dziecka, ale nie tylko. Więcej szczegółów oraz w jaki sposób pomóc dowiecie się bezpośrednio u przedstawicieli fundacji.
12 czerwca czeka nas kolejne spotkanie JKB. Prawdopodobnie tym razem gościć nas będzie Uniwersytet Ekonomiczny.
W międzyczasie spotkania robocze oraz integracja członków Klubu, którzy już dziś mają dwie wyjątkowe lokalizacje do wyboru: Browar Miedziankę oraz Agroturystykę Kapellanka.
Chcesz do nas dołączyć pisz pod adres kontakt@klubbiznesujg.pl
Jesteśmy gotowi do działania!